przesyłki międzynarodowe

img
Obecnie klienci są zawsze w drodze i chcą, aby ich przesyłki dostarczane były sprawniej i taniej niż kiedykolwiek wcześniej. Wynika to głównie z tego, że wzajemne powiązania między ludźmi rosną, nawet jeśli oddaleni są od siebie o tysiące kilometrów. Dlatego też klienci biznesowi jak i indywidualni potrzebują globalnej, międzynarodowej sieci do zarządzania łańcuchem dostaw. Misją każdej liczącej się na rynku firmy kurierskiej powinno być dostarczanie wysokiej jakości usług, wszędzie i na co dzień. Wiodące firmy logistyczne na świecie nie tylko dostarczają przesyłki, lecz ich misją jest dodatkowo łączenie ludzi i poprawienie jakości ich życia. Dlatego też ważna jest sumienność korporacyjna, polegająca na tworzeniu wartości nie tylko ekonomicznych, ale także społecznych klientów powierzających przesyłki firmom kurierskim. Od momentu wstąpienia Polski do Unii Europejskiej i otwarcia zachodniej granicy otworzyła się możliwość, zarówno dla osób prywatnych, jak i przedsiębiorców, bezproblemowego przesyłania towarów za granicę. Rynek europejski stał się atrakcyjny, w głównej mierze dla osób prowadzących sprzedaż towarów, na które kraje zachodnie wykazywały duże zapotrzebowanie, a polscy przedsiębiorcy mogli je dostarczyć w konkurencyjnych cenach. Problemem, z jakim stykali się na początku przedsiębiorcy, były bardzo wysokie ceny usług transportowych. Zarówno bezpośredni sprzedawcy, jak i eksporterzy nie mogli sprostać konkurencji firm zachodnich, gdyż często koszty przesyłki przerastały wartość wysyłanego towaru. Obecnie coraz więcej firm rozwija współpracę międzynarodową z krajami UE, a tym samym rośnie zapotrzebowanie na dobrze zorganizowany transport międzynarodowy. Dodatkowo zwiększyła się liczba rodaków mieszkających poza granicami kraju, co było motorem napędowym do powstania nowatorskiej usługi kurierskiej, która byłaby konkurencyjna pod względem ceny i nieodbiegająca poziomem od znanych przewoźników zagranicznych. Istotną cechą dobrej firmy kurierskiej jest zdolność dopasowania usługi do indywidualnych potrzeb klienta, z możliwością śledzenia przesyłki, zaawansowanym systemem powiadomień dla nadawcy i odbiorcy, o stanie realizacji zamówienia oraz pełnym wsparciem kontrahenta. Zlecając przesłanie paczki, czy większej ilości towaru za granicę koniecznie jest wybieranie firm kurierskich, które posiadają nie tylko doświadczenie logistyczne i znajomość rynku UE, ale także dysponują nowoczesnymi rozwiązaniami informatycznymi oraz długoletnim doświadczeniem w transporcie międzynarodowym. Istotne jest to, aby każdą przesyłkę można było szybko i łatwo wycenić online, w zależności od jej wielkości i destynacji. Idealnym rozwiązaniem jest firma umożliwiająca wysyłanie przesyłek w oparciu o kontrakty z głównymi graczami na rynku usług logistycznych UE, co zapewnia elastyczne działanie i możliwość dostosowania oferty do indywidualnych potrzeb klienta. Dla partnerów biznesowych firma kurierska powinna dodatkowo zapewniać możliwość budowania prestiżu i dobrego wizerunku reprezentowanej firmy. Zwykle przedsiębiorcy szukają na każdym etapie działalności cięcia kosztów w tym kosztów związanych z logistyką, dlatego też najlepszym rozwiązaniem dla nich może być korzystanie z pośredników mających konkurencyjne ceny u światowych liderów wśród firm kurierskich i dodatkowo pozwalające na negocjację cen w przypadku częstego przesyłania towarów do Unii Europejskiej. Nawet w przypadku niewielkiej ilości nadawanych przez przedsiębiorcę paczek skorzystanie z usług pośrednika zapewnia atrakcyjne ceny, przy zapewnieniu profesjonalizmu wykonywania usług transportowych. Przedsiębiorcy i osoby prywatne, którym zależy na dobrej jakości usług powinni powierzać przesyłki kurierskie firmom, które są liderami na rynku, mają ogromne doświadczenie w przewozie międzynarodowym oraz ugruntowaną pozycję na rynku zagranicznym.